Printre cele mai folosite instrumente în marketing-ul digital sunt advertorialele și articole SEO. Ca și regulă, acestea vor fi originale și calitative. Vor expune calitățile produselor sau serviciilor pe care le oferi.
Vor juca un rol foarte important și în imaginea brandului. Consumatorii sau potențialii clienți vor avea parte de un conținut de calitate, relevant pentru ceea ce caută și mai ales unic.
Optimizarea SEO va plasa site-ul tău pe pozițiile superioare. Cu ajutorul optimizării, se va genera trafic organic direct către site-ul tău, care îți va și crește vânzările considerabil.
Beneficiile oferite de articole SEO
Folosirea cuvintelor cheie specifice domeniului în care activezi sunt esențiale pentru o optimizare cât mai corespunzătoare. Textul trebuie să aibă minim 500 de cuvinte. Informațiile vor fi mereu interesante, noi și în interesul cititorului.
Textul va fi redactat în paragrafe, original și cât mai ușor de citit pentru cititor. Articolele sau advertorialele SEO vor fi scrise de către un content writer. El va livra vizitatorilor un conținut cât mai relevant, mai atractiv, cu scopul de a informa și educa urmăritorii.
Dacă căutăm un subiect anume pe Google, se vor afișa sute de rezultate. Site-ul tău are nevoie de optimizarile SEO ca să ajungă pe prima pagină. Majoritatea utilizatorilor nu vor căuta mai departe de prima pagină de pe Google, unde se află cele mai bune articole/advertoriale.
Vei avea parte de o vizibilitate mult mai mare. Îți vei crește credibilitatea în rândul cliențiilor. Cât despre costuri, sunt reduse față de promovările online plătite.
Totul se bazează pe cuvintele cheie atent alese, relevante pentru natura afacerii tale. Dacă cuvintele cheie au mai multe vizualizări, iar în articol se vor introduce după anumite reguli esențiale, șansele ca pagina ta să apară printre primele rezultate sunt mari.
Promovarea brandului cu ajutorul advertorialelor/articolelor optimizate SEO
Cu siguranță articolele SEO sunt un ajutor pentru urcarea site-ului în pozițiile superioare de pe Google. Un astfel de text calitativ, va câștiga încrederea vizitatorilor. Prin intermediul lor, algoritmii motoarelor de căutare vor înțelege mai bine cu ce se ocupă site-ul tău, ce produse și servicii oferi și dacă este relevant pentru oameni.
Advertorialele și articolele SEO îți vor crește vânzările. Prin ele vei ținti direct publicul care te interesează. Comunicarea trebuie să fie relizată pe limbajul cliențiilor.
Cuvintele cheie potrivite îți oferă garanția că oamenii potriviți vor intra pe site-ul tău. Postarea constantă va crește imaginea business-ului. Oamenii vor avea mai multă încredere în cineva care le oferă motive, precum informații valoroase legate de un anumit subiect, decât în cineva care doar îi impinge spre a cumpăra.
Comunicarea prin intermediul textelor optimizate SEO, va crește veniturile. Un content writer se va ocupa de redactarea sa într-o manieră cât mai atractivă și convingătoare pentru public.
Utilizatorii pot afla mai multe despre tine și despre afacere. În zona de blog-uri, poți publica articole despre valorile și principiile brandului. Poți oferi chiar și rezolvări pentru problemele publicului sau ghiduri despre folosirea unui seriviciu sau produs.
Oricare ar fi scopul tău, optimizarea SEO a articolelor și advertorialelor va genera un trafic bine țintit, îți va crește veniturile și te va poziționa cât mai sus în rezultatele din Google.
Dacă ai înțeles din acest articol care este importanța acestor articole SEO și ai realizat că ai nevoie de ele, nu-ți rămâne decât să ne contactezi pentr a lucra împreună! Ne poți scrie pe publicitate@ababeionline.ro.