Advertorialele sunt printre cele mai bune metode de promovare a website-ului tău. În general, un content writer care scrie astfel de texte va alege să scrie advertoriale optimizate SEO.
Advertorialele pot fi sub forma unor articole, mesaje, tipuri de prezentare ce vor scoate în evidență anumite produse și servicii pe care le oferi prin intermediul site-ului tău.
Tipuri de advertoriale
În funcție de obicetivele pe care le ai, vor exista mai multe tipuri de advertoriale. În joc intră mai mulți factori ce vor influența.
Obiectivele pe care le ai trebuie să fie clare și concise. Promovarea website-ului poate avea ca și scop creșterea vânzărilor, creșterea traficului organic pe site sau promovarea brand-ului.
Zona în care te afli și spre ce public te adresezi sunt niște factori importanți pentru un advertorial. Există publicitate, locală, regională, națională și internațională.
În funcție de publicul țintă, vei avea două tipuri de destinatari la care vrei să ajungă website-ul tău: clienții finali, ce sunt de obicei oamenii și cei intermediar, ce sunt anumite firme ce-ți vor comercializa produsele mai departe.
Importanța articolelor SEO
Advertorialele pot avea mesaje diferite. Poate fi realizate pentru informare sau publicitate efectivă psihologică și emoțională. Desigur, ele pot creea două tipuri de efecte: una imediată și cealaltă pe o perioadă mai îndelungată de timp.
SEO vine de la Search Engine Optimization. Este o practică folosită pentru creșterea cantității și calității traficului pe site-ul tău web. Se folosește de rezultatele organice ale motoarelor de căutare.
Un specialist SEO va optimiza conținutul site-ului tău, în așa fel încât să te afli printre primele rezultate ale motoarelor de căutare, precum Google.
Advertorialele SEO sunt texte creative. Ele pot fi sub forma unor articole utile, ce pot să informeze despre produsele și serviciile pe care le ai pe site. Însă, conținutul trebuie să fie cât mai atractiv posibil pentru motoarele de căutare.
Un astfel de articol va fi creat pe baza unor cuvinte cheie specific pentru domeniul tău de activitate. Un advertorial SEO va fi publicat înafara website-ului tău personal. Prin rumare, se va creea un backlink.
Un backlink este un link care trimite cititorul direct pe site-ul tău. Cele mai calitative vor propulsa poziția website-ului printre primele rezultate din Google.
Ne lovim de reclame peste tot unde ne întoarcem privirea. Un advertorial calitativ va produce un efect de fidelizare a publicului țintă și trafic organic. Oamenii au dezvoltat mecanisme de rezistență asupra reclamelor. A ta trebuie să iasă cu adevărat în evidență.
Există un efect de domino, în care un advertorial foarte bine realizat, optimizat din punct de vedere SEO, va fi preluat de alți editori, astfel website-ul tău va ajunge mai ușor și mai rapid spre obiectivele pe care le ai.
Advertorialele trebuie să fie cât mai creative, informative și interesante pentru publicul tău țintă. Nu abuza de publicarea lor într-un număr cât mai mare și cât mai des. Încearcă cu câteva pe lună și urmărește rezultatele.
Cu ajutorul lor, îți vei face cunoscută imaginea, iar lumea va intra pe site-ul tău pentru rezolvarea problemelor sau îndeplinirea dorințelor/nevoilor pe care le au.