Descrierile de produse de calitate sunt acele informații irezistibile care fac utilizatorul să adauge produsul în coș. 85% dintre toți consumatori afirmă că informațiile prezentate în descrierea produsului sunt cele mai importante pentru ei, înainte de a cumpăra.
Orice antreprenor ce are o afacere în mediul online se va izbi de necesitatea unei descrieri ce are scopul de a vinde, dar și informa cumpărătorul.
Nu oricine se poate ocupa de aceste texte, chiar dacă timpul sau lipsa de creativitate îți pune bețe în roate, poți apela cu încredere la serviciile noastre de redactare pentru descrieri de produse!
Procesul de persuasiune nu este de ajuns, textul va fi capabil să treacă dincolo de beneficii și să atingă latura emoțională a clientului. Textele ce însoțesc produsele necesită să bifeze fiecare element descris în rândurile care urmează.
Profilul potențialului client va dicta modul în care va fi redactată descrierea
Aici intervene puțină psihologie și mai ales documentare asupra publicului țintă. În funcție de profilul clientului creat și realizat în urma unui research, a unor testimoniale, review-uri asupra produselor, vei putea alege tonul cu care vrei să comunici informația.
Noi ne vom ocupa și de acest aspect, pe lângă scrierea propriu-zisă a descrierii. În funcție de publicul tău țintă, de valorile și nevoile lor, noi vom redacta textul astfel încât, produsul să fie scos în evidență sub forma unei rezolvări a problemelor deja existente.
Comunicarea directă și personală atrage clienții
După ce am aflat mai multe informații despre avatarul de client, modul în care ne vom adresa este și el important. În majoritatea cazurilor, clienții vor fi oameni obișnuiți, ce au nevoie de descrieri ușor de înțeles.
Prin urmare, vom folosi aceleași cuvinte pe care clienții tăi le folosesc. Astfel, ei se vor simți mai apropiați de brand-ul tău.
Caracteristicile produselor trebuie transformate în beneficii. Astfel, potențialul cumpărător va înțelege că ceea ce tu vrei să îi vinzi este rezolvarea problemei sale.
Vom adăuga detalii necesare pentru satisfacerea părții raționale a omului. Nici un cumpărător nu va achiziționa un produs fără să se uite la specificații.
Dacă nu găsește toate informațiile care să-i răspundă la întrebările ce le are, el va căuta să-și satisfacă nevoia de cunoaștere în altă parte, poate chiar la concurență. Nimeni nu-și dorește un astfel de rezultat.
Prin urmare, descrierile de produse redactate de către noi, vor vorbi atât despre beneficiile pe care produsul tău le va aduce clientului, cât și despre caracteristicile importante care să-i raționalizeze decizia de cumpărare.
Astfel, clientul nu va sfârși să regrete că a achiziționat produsul, anulând comanda anterior. Trebuie să ai în evidență că nu toți utilizatorii sunt focusați pe detaliile produsului tău. Ci mai degrabă pe beneficiile pe care acesta le aduce.
Ei nu vor cumpăra din cauză că ceaiul respectiv este făcut din mentă, ci din cauza beneficiilor aduse de către mentă asupra sănătății organismului.
Optimizările SEO sunt valabile și pentru descrieri de produse
Chiar dacă optimizarea SEO pentru descrierile de produse se realizeză în mare parte în mod natural, de la sine, noi vom pune accent pe folosirea cuvintelor cheie și formatarea textului.
Cu cât sunt mai relevante și mai potrivite cuvintele cheie folosite, cu atât pagina web, unde este listat produsul tău, va apărea mai sus în rezultatele motoarelor de căutare.
Folosirea lor în exces poate induce motoarele de căutare în eroare, considerând produsul și descrierea sa ca fiind spam.
Prin urmare, vei avea nevoie de serviciile unui profesionist pentru a-ți asigura poziția în mediul online. Apelează chiar acum la serviciile noastre de redactare a descrierilor de produse! Vom oferi atenție deosebită nevoilor pe care le ai. Viziunea noastră este orientată spre succesul clientului.