Facebook-ul este o reția socială, unde peste 1,6 miliarde de oameni au conturi deschise. Este un spațiu de administrare a afecerii tale.
Iar, pentru un efect cât mai eficient cu putință, vei avea nevoie de un specialist în administrare pagini Facebook. Pe social media îți va fi mult mai ușor să te adresezi publicului țintă, datorită timpului nelimitat.
Ce poate face un profesionist de administrare pagini Facebook?
Comunicarea cu publicul țintă este foarte importantă. Vei da dovadă de faptul că îți pasă de clienții tăi și dorești să-i cunoști cât mai eficient cu putință. Doar așa poți afla ceea ce își doresc.
Cea mai simplă comunicare este cea scrisă. Prin intermediul aplicației Facebook, vei putea sta de vorbă cu clienții tăi și potențialii clienți. Atât prin mesaje pe chat, cât și prin cele scrise la secțiunea de comentarii de la postări.
Un specialist va personaliza conversația. Va analiza în detaliu tipul de interacțiune al persoanei în cauză față de pagina ta de Facebook. Va extrage informațiile vizibile din profilul său, punând bazele unor rapoarte folositoare pentru campanile viitoare de marketing.
O pagină de Facebook a unei afaceri poate avea o multitudine de notificări. Prin urmare, ele îți vor permite să interacționezi constant cu publicul. Un specialist va știi cum să se ocupe eficient de fiecare notificare în parte.
Există o secțiune de setări pentru pagina ta. Specialistul în administrarea profilului afacerii tale, se va ocupa de toate schimbările necesare pentru o creștere substanțială a vânzărilor.
Va putea edita lista administratorilor, a celor ce pot să urmărească pagina, să creeze postări cu impact prin intermediul e-mail-ului și mai ales să creeze advertoriale pe Facebook, ce îndeamnă spre o acțiune.
Secțiunea Despre este printre cele mai importante. Acolo vor apărea informațiile cheie despre business-ul tău:
- Unde te pot găsi oamenii;
- Numărul de telefon;
- Link către site-ul web;
- Produsele;
- Serviciile;
- Meniurile;
- Prețurile;
- Cauzele susținute, etc.
Cum îți poți înțelege audiența cu ajutorul rapoartelor de pe Facebook?
Administratorul paginii tale nu se va ocupa strict de postări, ci și de redactarea unor rapoarte importante pentru cunoașterea cliențiilor.
Toate statisticile se vor regăsi în secțiunea ”Statisticile Paginii”. Administratorul va afla care sunt postările cu cel mai mare impact. Prin urmare, va lua o decizie legată de tipurile de conținut ce vor apărea pe pagina ta, pentru un impact și mai semnificativ.
Toți acești factori te vor ajuta să-ți crești audiența și să-ți fidelizezi actualii clienți. Le vei arăta că îți pasă de nevoile pe care le au. Poți înțelege mai bine la ce fel de public te adresezi, datorită datelor demografice:
- Vârsta;
- Sexul;
- Locația.
Aceste informații vor fi utilizate pentru adaptarea conținutului. Un adevărat profesionist se va folosi de resursele și datele necesare pentru a-ți impinge afacerea la un alt nivel. Se vor genera venituri din ce în ce mai mari datoriă unui administrator ce se ocupă strict de pagina ta.